Programy edukacyjno-terapeutyczne i programy wychowawcze 10-2S-PTP
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KS_W04 Zna podstawowe zasady konstruowania programu terapeutyczno-ewaluacyjnego.
PC1_KS_W06 Zna techniki wspierania dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Umiejętności
PC1_KS_U02 Umie skonstruować indywidualny program edukacyjno – terapeutyczny.
PC1_KS_U03 Umie skonstruować plan indywidualnych działań wspierających.
Kompetencje społeczne
PC1_KS_K01 Umie przekazać w sposób niestygmatyzujący swoje propozycje działań dotyczących dziecka osobom współpracującym, innym specjalistom i rodzicom.
PC1_KS_K02 Wyraźnie uwzględnia indywidualne potrzeby dziecka oraz jego otoczenia przy projektowaniu programów edukacyjno – terapeutycznych.
PC1_KS_K02 Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: