Podstawy neurologopedii - dyzartria 10-2S-PND
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
TREŚCI PROGRAMOWE WYKŁAD: ĆWICZENIA: |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2020Z: | W cyklu 2019Z: |
Efekty kształcenia
PC1_KK_W01
Umie wymienić podstawowe pojęcia związane z diagnozą zaburzeń dyzartrycznych (definicje i klasyfikacje dyzartrii, typy dyzartrii, objawy poszczególnych typów dyzartrii, diagnoza różnicowa zaburzeń dyzartrycznych)
PC1_KK_W04, PC1_KK_W05
Umie wyjaśnić patomechanizm zaburzeń dyzartrycznych
PC1_KK_W04
Potrafi opisać metody diagnozy i terapii logopedycznej dzieci z dyzartrią na tle mózgowego porażenia dziecięcego
PC1_KK_U02, PC1_KS_U01
Potrafi uzasadnić wybór poznanych metod diagnozy i terapii
PC1_KK_U02, PC1_KS_U02
Trafnie analizuje i interpretuje objawy zaburzeń dyzartrycznych prezentowane na materiale filmowym i na pisemnych przykładach
PC1_KK_K03, PC1_KS_K02,
Rozumie konieczność doboru metod terapii logopedycznej do indywidualnych potrzeb i ograniczeń pacjenta z dyzartrycznymi zaburzeniami mowy
PC1_KK_K03, PC1_KS_K02
Rozumie znaczenie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy logopedycznej z pacjentami z dyzartrią
Uwagi
W cyklu 2020Z:
METODY KSZTAŁCENIA: Kontakt z prowadzącymi zajęcia odbywać się będzie drogą mailową za pośrednictwem poczty w domenie aps.edu.pl. Dodatkowo w wyznaczonych terminach dyżurów kontakt z prowadzącymi z wykorzystaniem aplikacji MS Teams. NAKŁAD PRACY STUDENTA |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: