Podstawy psychologii dziecka z wadą słuchu 10-2S-PDS
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W05
Zna i potrafi wymienić etapy i wskazać na specyfikę rozwoju psychospołecznego dzieci z wadą słuchu
PC1_KS_W05
Zna zasadnicze czynniki określające rolę rodziny oraz środowiska społecznego w rozwoju i funkcjonowaniu dziecka z wadą słuchu
PC1_KS_W05
ma podstawową wiedzę na temat podstawowych metod diagnozy psychologicznej dziecka z wadą słuchu
PC1_KS_U01
Potrafi wykorzystać posiadaną wiedzę dla określenia i zdiagnozowania wpływu wady słuchu na specyfikę rozwoju dziecka
PC1_KS_U02
Potrafi wykorzystać wyniki badań psychologicznych w procesie rehabilitacji dzieci z wadą słuchu
PC1_KS_U03
posiada umiejętność przygotowania psychologicznych podstaw programu wspierającego rozwój dziecka z wadą słuchu z uwzględnieniem sytuacji rodzinnej i środowiskowej
PC1_KS_K02
Uświadamia sobie rolę psychologa oraz ujawnia gotowość współpracy z nim we wspomaganiu rozwoju i rehabilitacji dziecka z wadą słuchu
PC1_KK_K02
Wykazuje się wrażliwością na indywidualne potrzeby dziecka z wadą słuchu oraz jego rodziny
PC1_KK_K02
Ujawnia dbałość i aktywną postawę w zaangażowanie środowiska rodzinnego w proces wspomagania rozwoju i rehabilitacji dziecka
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: