Psychologiczne aspekty trudności szkolnych 10-2S-PAR
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W02 Wykazuje orientację w zakresie współczesnych
rozwiązań profilaktyki i terapii stresu szkolnego,
trudności adaptacyjnych, zaburzeń
emocjonalnomotywacyjnych ucznia
PC1_KS_W03
PC1_KS_W05 Wymienia istotne przyczyny, mechanizmy
powstawania i objawy trudności adaptacyjnych,
zaburzeń emocjonalnych i motywacyjnych,
problemowych zachowań uczniów oraz określa ich
wpływ na funkcjonowanie szkolne ucznia
PC1_KS_W03 Opisuje mechanizm powstawania stresu szkolnego
oraz wskazuje czynniki stresogenne
PC1_KS_U02 Rozpoznaje trudności psychologiczne ucznia
PC1_KS_U03 Potrafi wykorzystać podstawowe techniki terapii
poznawczo-behawioralnej do pracy z uczniem
przejawiającym zachowania lękowe, bierne,
nerwowe, negatywistyczne, samotnicze,
autodestrukcyjne, depresyjne, agresywne
PC1_KS_U04 Potrafi stworzyć plan pracy terapeutycznej
PC1_KS_K02 Prezentuje aktywną postawę w zakresie zdobywania
nowej wiedzy i umiejętności
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: