Opóźniony rozwój mowy 10-2S-ORM1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2016Ln: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2017L: |
Efekty kształcenia
PC1_KK_W04, PC1_KK_W05, PC1_KK_W06
Zna różne stanowiska badaczy dotyczące problemu opóźnionego rozwoju mowy
PC1_KK_W06, PC1_KK_W08, PC1_KK_W10, PC1_KK_W03
Potrafi szczegółowo scharakteryzować opóźniony rozwój mowy w odróżnieniu od zaburzonego rozwoju mowy
PC1_KK_W08, PC1_KK_W09, PC1_KK_W10
Zna różnice pomiędzy prostym opóźnieniem rozwoju mowy a opóźnieniem rozwoju mowy
PC1_KS_U01, PC1_KS_U02, PC1_KK_U04, PC1_KS_U03
Potrafi zróżnicować opóźnienie rozwoju mowy i proste opóźnienie rozwoju mowy
PC1_KK_U05, PC1_KS_U04
Umie zaprojektować program terapii logopedycznej w przypadkach opóźnienia rozwoju mowy
PC1_KS_U01, PC1_KS_U02, PC1_KK_U04, PC1_KS_U04
Potrafi przygotować i przeprowadzić zajęcia logopedyczne (jednostkę metodyczną) dla konkretnego dziecka z opóźnieniem rozwoju mowy
PC1_KK_K02, PC1_KK_K04, PC1_KS_K01
Potrafi wyjaśnić rodzicom cel terapii logopedycznej w przypadkach opóźnienia rozwoju mowy oraz podać wskazówki do terapii
PC1_KS_K01
Rozumie potrzebę współpracy z pedagogami w zakresie wspomagania rozwoju mowy u dzieci
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: