Obserwacja w pracy terapeutycznej 10-2S-OPT
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KS_W02 Opisuje obserwację jako podstawową i najczęściej stosowaną metodę w procesie diagnozowania dziecka i określa jej znaczenie w terapii
PC1_KS_W03 PC1_KS_W07 Wyjaśnia rolę obserwatora, jego cechy, rozróżnia rodzaje obserwacji, jej etapy, zna zachowania etyczne obserwatora
PC1_KS_W06 Opisuje techniki obserwacyjne, przedmiot obserwacji, uzasadnia potrzebę interpretacji obserwacji dla diagnozy funkcjonalnej i terapii
Umiejętności
PC1_KS_U01 Porównuje obserwację z innymi metodami, określa jej znaczenie w diagnozie, analizuje każdy etap obserwacji
PC1_KS_U04 Projektuje wybrany rodzaj obserwacji dla indywidualnego przedmiotu obserwacji, wykorzystując jej etapy
Kompetencje społeczne
PC1_KS_K01 Docenia znaczenie obserwacji w procesie diagnostycznym
PC1_KS_K02 Prezentuje postawę wnikliwego i wrażliwego obserwatora oraz przejawia chęć poszerzania swojej wiedzy w poznawaniu dziecka
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: