Metodyka nauczania orientacji przestrzennej małych dzieci z dysfunkcją wzroku 10-2S-NOM
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
1. Specyfika trudności w rozwoju motorycznym małych dzieci z niepełnosprawnością wzroku. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2020Z: |
Efekty kształcenia
PC1_KS_W03
Potrafi opisać specyfikę trudności w rozwoju motorycznym oraz ich wpływ na możliwości samodzielnego poruszania się małych dzieci z dysfunkcją wzroku i zaproponować sposoby ich pokonywania
PC1_KS_U03
Potrafi dokonać analizy i adaptacji materiałów edukacyjnych pod kątem możliwości i potrzeb dzieci słabowidzących i niewidomych
PC1_KS_K01
Jest wrażliwy i otwarty na potrzeby małych dzieci z dysfunkcją wzroku
PC1_KS_K01; PC1_KS_K02
Potrafi współdziałać i pracować w małej grupie warsztatowej, przyjmując w niej różne role
Uwagi
W cyklu 2020Z:
Metody kształcenia: wykład, pokaz umiejętności, prezentacja filmów edukacyjnych. Nakład pracy studenta: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: