Niewerbalne metody komunikacji w rehabilitacji małego dziecka 10-2S-NMD1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Ln: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2018Ln: | W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2016Ln: | W cyklu 2019Ln: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KS_W03 PC1_KS_W06 Student zna psychopedagogiczne metody wspomagania rozwoju wykorzystywane w procesie terapeutycznym dziecka z opóźnieniem rozwoju psychoruchowego.
PC1_KK_W06 PC1_KK_W09 PC1_KS_W01 PC1_KS_W05 PC1_KS_W06 Student zna etapy rozwoju komunikacji werbalnej i niewerbalnej u małego dziecka
PC1_KK_W06 PC1_KK_W13 PC1_KS_W05 Student zna założenia metodyczne procesu komunikacji wspomagającej i i alternatywnej
PC1_KS_W03 PC1_KS_W06 Student zna prawidłowy przebiegu procesu diagnostycznego ukierunkowanego na dobór strategii komunikacyjnych
PC1_KS_W03 PC1_KS_W06 Student zna narzędzia diagnostyczne do badania kompetencji umysłowych i społecznych.
PC1_KS_W03 PC1_KS_W06 Student zna zasady opracowania i doboru środków, pomocy i narzędzi komunikacyjnych
Umiejętności
PC1_KS_U05 Potrafi dokonać oceny umiejętności komunikacyjnych dziecka w aspekcie zachowań niewerbalnych
PC1_KS_U01 PC1_KS_U02 PC1_KS_U04 PC1_KS_U05 Student potrafi właściwie dobrać, zmodyfikować oraz opracować i wykonać pomoce do zajęć stymulujących rozwój komunikacji z dzieckiem z w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym.
PC1_KK_U09 PC1_KS_U04 Potrafi opracować zestaw pomocy komunikacyjnych, uwzględniając poziom funkcjonowania dziecka
PC1_KS_U01 PC1_KS_U02 PC1_KS_U04 Student potrafi dobrać odpowiednią strategię wdrażania odpowiednich metod komunikacji.
Kompetencje społeczne
PC1_KS_K01 Student potrafi omówić założenia komunikacji wspomagającej i alternatywnej z rodzicami.
PC1_KK_K02 PC1_KS_K01 PC1_KS_K02 Student potrafi współpracować ze specjalistami z teamu diagnostyczno-rehabilitacyjnego w zakresie konstruowania programu diagnozy i terapii dziecka małego dziecka.
PC1_KK_K01 PC1_KS_K01 Student rozumie potrzebę podnoszenia swoich kwalifikacji w zakresie metod diagnozy i terapii dziecka z opóźnieniem rozwoju psychoruchowego.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: