Neuropsychologiczne aspekty funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-2S-NAE
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W03 Wymienia i wyjaśnia podstawowe informacje
dotyczące układu nerwowego
PC1_KS_W03 Wyjaśnia na czym polega plastyczność mózgu i
asymetrii półkul mózgowych uczniów ze specjalnymi
potrzebami edukacyjnymi
PC1_KS_W03 Wymienia i opisuje podstawowe elementy budowy i
funkcjonowania poszczególnych zmysłów, a także
odruchów niemowlęcych w procesie uczenia się
PC1_KS_W03 Przedstawia i opisuje neuronalne uwarunkowania
aktywności poznawczej, ruchowej,
emocjonalnospołecznej uczniów ze specjalnymi
potrzebami edukacyjnymi w procesie uczenia się
PC1_KS_U01 Porównuje i wykrywa zależności pomiędzy uczeniem
się, umiejętnościami szkolnymi a dojrzewaniem
układu nerwowego
PC1_KS_U01 Określa podstawowe znaczenie procesów
poznawczych, emocjonalno-motywacyjnych, mowy,
sfery ruchowej w procesie uczenia uczniów ze
specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
PC1_KS_K01 Słucha i dyskutuje na temat znaczenia wiedzy
neuropsychologicznej w procesie uczenia się
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: