Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania 10-2S-MZZ
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020L:
TREŚCI: |
W cyklu 2020Ln:
TREŚCI: |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2019L: | W cyklu 2020L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2016Ln: | W cyklu 2020Ln: |
Efekty kształcenia
PC1_KS_W03
Wymienia podstawowe zasady pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania
PC1_KS_U01
Charakteryzuje przypadek ucznia z ADHD, ODD
PC1_KS_U03
Projektuje kodeks zasad i konsekwencji obowiązujących choć w jednym środowisku ucznia
PC1_KS_U05
Wykonuje wywiady, obserwacje, itd. niezbędne do przygotowania planu terapii ucznia z ADHD/ODD
PC1_KS_U06
Projektuje w grupie zadaniowej plan terapii ucznia z ADHD/ODD, w oparciu o zgromadzone materiały
PC1_KS_K01
Student uczestniczy w dyskusji z kolegami i nauczycielami w czasie zajęć.
Literatura
W cyklu 2020L:
LITERATURA PODSTAWOWA: |
W cyklu 2020Ln:
LITERATURA PODSTAWOWA: |
Uwagi
W cyklu 2020L:
Na czas edukacji on-line prowadzenie pracy i monitorowanie wykonywania zadań przez studentów na platformie MCTeams. Link do zespołu w aplikacji MS Teams: Metody kształcenia: metoda zajęć praktycznych, projekt, dyskusja, film Godziny kontaktowe - 30 Sumaryczna liczba punktów ECTS 2 |
W cyklu 2020Ln:
Na czas edukacji on-line prowadzenie pracy i monitorowanie wykonywania zadań przez studentów na platformie MCTeams. Link do zespołu w aplikacji MS Teams: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3acd806c2b06554e88b0f14e2877f89091%40thread.tacv2/conversations?groupId=d748707e-2f78-42ff-8af9-402f171ff0cf&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 Metody kształcenia: metoda zajęć praktycznych, projekt, dyskusja Godziny kontaktowe - 12 Sumaryczna liczba punktów ECTS 1 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: