Metodyka wspomagania rozwoju emocjonalno-społecznego dziecka 10-2S-MWE
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
Dziecięca zabawa jako intensywny proces uczenia się małego dziecka |
W cyklu 2020Zn:
- Dziecięca zabawa jako intensywny proces uczenia się małego dziecka |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020Zn: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2019Z: | W cyklu 2018Zn: | W cyklu 2019Zn: | W cyklu 2020Z: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
PC1_KK_W06; PC1_KK_W09; PC1_KS_W01; PC1_KS_W03
Student zna fazy i etapy rozwoju społecznego i emocjonalnego dziecka
PC1_KS_W03; PC1_KS_W06
Student zna psychopedagogiczne metody wspomagania rozwoju emocjonalno-społecznego, wykorzystywane w procesie terapeutycznym dziecka z opóźnieniem rozwoju psychoruchowego.
PC1_KS_U01; PC1_KS_U02; PC1_KS_U04; PC1_KS_U05
Student potrafi scharakteryzować okresy rozwojowe dziecka oraz wskazań kluczowe obszary wspomagania rozwoju emocjonalnego i społecznego.
PC1_KS_U05
Student potrafi właściwie dobrać, zmodyfikować oraz opracować i wykonać pomoce do zajęć stymulujących rozwój z dzieckiem z w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym.
PC1_KS_U01; PC1_KS_U02; PC1_KS_U04; PC1_KS_U05
Student potrafi opracować i przeprowadzić zadania terapeutyczne do realizacji w domu, uwzględniając codzienne czynności pielęgnacyjne rodziców
PC1_KK_U05; PC1_KS_U06
Potrafi organizować sytuacje dydaktyczne prowokujące do samooaktywności i twórczego poszukiwania rozwiązań edukacyjnych oraz wspierające rodziców jak i dzieci w samodzielności w zdobywaniu wiedzy.
PC1_KS_K01; PC1_KS_K02
Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z planowaniem i prowadzeniem terapii dziecka z opóźnieniem psychoruchowym.
PC1_KK_K02; PC1_KS_K01; PC1_KS_K02
Student potrafi przyjąć odpowiedzialność za przygotowane i prowadzone zajęcia z dzieckiem i rodziną.
Literatura
W cyklu 2020Z:
Piotrowicz R., Walkiewicz- Krutak M (2017) Małe dziecko 0 wybrane obszary wspomagania rozwoju, APS |
W cyklu 2020Zn:
Piotrowicz R., Walkiewicz- Krutak M (2017) Małe dziecko 0 wybrane obszary wspomagania rozwoju, APS |
Uwagi
W cyklu 2020Z:
ETODY KSZTAŁCENIA WIEDZA: - prezentacja multimedialna w wykonaniu wykładowcy - rozmowa kierowana UMIEJĘTNOŚCI: - praca z tekstem - działania praktyczne- treningi KOMPETENCJE SPOŁECZNE: - dyskusja - dialog - symulacja NAKŁAD PRACY STUDENTA: Liczba godzin kontaktowych - 30 Przygotowanie się do zajęć - 10 Przygotowanie się do zaliczenia - 10 Sumaryczna liczba godzin aktywności studenta - 50 https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a4ae02a85d50f40baaabf070f3614f517%40thread.tacv2/conversations?groupId=73d45608-142b-435d-b821-d920d8c857a5&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
W cyklu 2020Zn:
METODY KSZTAŁCENIA WIEDZA: - prezentacja multimedialna w wykonaniu wykładowcy - rozmowa kierowana UMIEJĘTNOŚCI: - praca z tekstem - działania praktyczne- treningi KOMPETENCJE SPOŁECZNE: - dyskusja - dialog - symulacja NAKŁAD PRACY STUDENTA: Liczba godzin kontaktowych - 12 Przygotowanie się do zajęć - 10 Przygotowanie się do zaliczenia - 10 Sumaryczna liczba godzin aktywności studenta - 50 Liczba punktów ECTS - 2 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: