Metody pracy z uczniem zdolnym 10-2S-MUZ
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020L:
Uczeń zdolny, uzdolniony, utalentowany i podwójnie wyjatkowy- rozważania terminologiczne i podstawy diagnozy |
W cyklu 2020Ln:
Uczeń zdolny, uzdolniony, utalentowany i podwójnie wyjatkowy- rozważania terminologiczne i podstawy diagnozy |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W03
Wyjaśnia pojęcia: uczeń zdolny, uzdolniony, utalentowany
PC1_KS_W03
Wymienia i opisuje czynniki wspomagające i utrudniające rozwój wybitnych zdolności
PC1_KS_W04
Wymienia i opisuje zasady diagnozowania wybitnych zdolności oraz podstawowe metody i formy pracy z uczniem zdolnym
PC1_KS_W05
Opisuje sytuację psychospołeczną ucznia zdolnego w środowisku rodzinnym, szkolnym i rówieśniczym
PC1_KS_U03
Ocenia przydatność metod stosowanych w pracy z uczniem zdolnym
PC1_KS_U04
Wybiera i wykorzystuje odpowiednie metody pracy z uczniem zdolnym
PC1_KS_U04
Planuje działania na rzecz wspierania i rozwoju zainteresowań oraz zdolności ucznia
PC1_KS_U04
Dostrzega konsekwencje edukacyjne posiadania wybitnych zdolności
PC1_KS_K02
Prezentuje aktywną postawę w zakresie zdobywania nowej wiedzy i umiejętności
Literatura
W cyklu 2020L:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: |
W cyklu 2020Ln:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: |
Uwagi
W cyklu 2020L:
Link do zajęć https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a71dd17351ad4440880d9cb5690d72d17%40thread.tacv2/conversations?groupId=c42b6b8c-9125-41b4-b855-a9c8cb6f23b8&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 METODY KSZTAŁCENIA |
W cyklu 2020Ln:
ink do zajęć https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a15eceeca71644829b81ebd163f846305%40thread.tacv2/conversations?groupId=14a3e5c5-6093-4abc-a84a-8015eecd9899&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 METODY KSZTAŁCENIA |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: