Metodyka kształcenia i wychowania w przedszkolu specjalnym 10-2S-MSP
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020L:
1. Podstawy prawne funkcjonowania przedszkola specjalnego. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Ln: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2018Ln: | W cyklu 2020L: | W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2016Ln: | W cyklu 2019Ln: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KS_W06 Zna cele oraz treści kształcenia i wychowania dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym w przedszkolu
PC1_KK_W09 PC1_KK_W12 Zna metody i formy kształcenia i wychowania dzieci z lekką, umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu
PC1_KS_W04 PC1_KS_W05 Zna zasady kształcenia i wychowania dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu
PC1_KS_W04 Zna dokumentację edukacyjno-terapeutyczną obowiązującą w kształceniu specjalnym w przedszkolu
Umiejętności
PC1_KS_U03 Potrafi opracować konspekt do dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną
PC1_KS_U02 PC1_KS_U03 Potrafi przeprowadzić zajęcia z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną
PC1_KS_K01 Potrafi współpracować w grupie realizując zadania
Kompetencje społeczne
PC1_KS_K02 PC1_KK_K05 Prezentuje swoje umiejętności dotyczące tworzenia sytuacji zadaniowych i wykonanych prac
Uwagi
W cyklu 2020L:
OPIS METOD KSZTAŁCENIA: NAKŁAD PRACY STUDENTA FORMA AKTYWNOŚCI ŚREDNIA LICZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOŚCI Spotkania realizowane podczas dyżurów prowadzącego w aplikacji Teams – różnica programowa. Przedmiot realizuje 1 studentka. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: