Metodyka zajęć stymulacyjno-kompensacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu 10-2S-MSK
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016: | W cyklu 2016n: |
Efekty kształcenia
PC1_KS_W01 Student zna metody wspomagania wykorzystywane
we wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka z wadą
słuchu.
PC1_KS_U01 Student posiada umiejętność przygotowania oraz
przeprowadzania analizy prezentacji metod
wykorzystywanych we wspomaganiu rozwoju i
rehabilitacji dziecka z wadą słuchu z przykładowymi
ćwiczeniami do zajęć.
PC1_KS_U02 Student potrafi przygotować w oparciu o diagnozę
wstępną plan oraz opracować scenariusz zajęć
rehabilitacyjnych dla dziecka z uszkodzeniem słuchu i
przeprowadzić takie zajęcia.
PC1_KS_U03 Student potrafi właściwie dobrać, zmodyfikować oraz
opracować i wykonać pomoce do zajęć
rehabilitacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu.
PC1_KS_U04 Potrafi zaproponować i przeprowadzić zajęcia
edukacyjne, rehabilitacyjne, terapeutyczne.
PC1_KS_K01 Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy
związane z planowaniem i prowadzeniem terapii słuchu
i mowy dziecka z wadą słuchu
PC1_KS_K02 Student rozumie potrzebę podnoszenia swoich
kwalifikacji w zakresie metod terapii dziecka z wadą
słuchu.
PC1_KS_K03 Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy
związane z planowaniem i prowadzeniem terapii słuchu
i mowy dziecka zwadą słuchu.
PC1_KS_K04 Student potrafi przyjąć odpowiedzialność za
przygotowane i prowadzone zajęcia z dzieckiem z
wadą słuchu.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: