Metodyka zajęć stymulacyjno-kompensacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu - 1 10-2S-MS1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2018Zn: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2019Zn: | W cyklu 2019Z: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KS_W06 Student zna metody wspomagania wykorzystywane we wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka z wadą słuchu
Umiejętności
PC1_KK_U02 PC1_KS_U04 PC1_KS_U05 Student posiada umiejętność przygotowania oraz przeprowadzania analizy prezentacji metod wykorzystywanych we wspomaganiu rozwoju i rehabilitacji dziecka z wadą słuchu z przykładowymi ćwiczeniami do zajęć.
PC1_KK_U02 PC1_KS_U04 Student potrafi przygotować w oparciu o diagnozę wstępną plan oraz opracować scenariusz zajęć rehabilitacyjnych dla dziecka z uszkodzeniem słuchu i przeprowadzić takie zajęcia.
PC1_KS_U01 PC1_KS_U02 PC1_KS_U04 PC1_KS_U05 Student potrafi właściwie dobrać, zmodyfikować oraz opracować i wykonać pomoce do zajęć rehabilitacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu.
PC1_KS_U05 Potrafi zaproponować i przeprowadzić zajęcia edukacyjne, rehabilitacyjne, terapeutyczne.
Kompetencje społeczne
PC1_KS_K01 PC1_KS_K02 Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z planowaniem i prowadzeniem terapii słuchu i mowy dziecka z wadą słuchu
PC1_KK_K01 PC1_KS_K02 Student rozumie potrzebę podnoszenia swoich kwalifikacji w zakresie metod terapii dziecka z wadą słuchu
PC1_KS_K01 PC1_KS_K02 Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z planowaniem i prowadzeniem terapii słuchu i mowy dziecka zwadą słuchu.
PC1_KK_K02 PC1_KS_K02 Student potrafi przyjąć odpowiedzialność za przygotowane i prowadzone zajęcia dzieckiem z wadą słuchu.
Kryteria oceniania
Godziny kontaktowe:60 godz. ćw
Przygotowanie do zajęć: 15 godz.
Przygotowanie projektu: 15 godz.
Przygotowanie do zaliczenia: 15 godz.
Sumaryczna liczba punktów ECTS: 3
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: