Metodyka pracy z dzieckiem z MPD 10-2S-MPD
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KS_W01 Zna podstawowe koncepcje rehabilitacji, edukacji, terapii osób z mózgowym porażeniem dziecięcym i rozumie różnorodne uwarunkowania tych procesów.
PC1_KS_W02 Ma podstawową, uporządkowaną wiedzę o systemach wsparcia dzieci i młodzieży z mózgowym porażeniem dziecięcym, specyfice pracy z uczniem z MPDZ i procesach w nim zachodzących. Wie, jakie są możliwości doboru szkoły dla ucznia z MPDZ.
PC1_KS_W06 Ma wiedzę z zakresu metodyki pracy z uczniem z MPDZ zarówno edukacyjnej, jak i wychowawczej, wykonywania zadań, norm, procedur i dobrych praktyk stosowanych w instytucjach związanych z rehabilitacją, edukacją, terapią dzieci i młodzieży.
Umiejętności
PC1_KS_U02 Potrafi posługiwać się podstawowymi ujęciami teoretycznymi w celu interpretowania i prognozowania w ramach różnych kontekstów działalności rehabilitacyjnej, edukacyjnej, terapeutycznej.
PC1_KS_U03 Potrafi ocenić przydatność proponowanych metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań związanych z różnymi sferami działalności rehabilitacyjnej, edukacyjnej, terapeutycznej i zaprojektować właściwy sposób postępowania.
Kompetencje społeczne
PC1_KS_K02 Wyraźnie uwzględnia indywidualne potrzeby dziecka przy projektowaniu specjalistycznych metod oddziaływania.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: