Metodyka nauczania integracyjnego dzieci z dysfunkcją wzroku 10-2S-MIW
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
1. Kształtowanie się współczesnego modelu niepełnosprawności (model medyczny, model społeczny, model bio-psycho-społeczny) |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W01
Potrafi przedstawić podstawy prawne, znaczenie, rozwój i organizację kształcenia integracyjnego w Polsce i zasady naboru dzieci z dysfunkcją wzroku do placówek integracyjnych.
PC1_KS_W02
Potrafi wyjaśnić rolę i zadania nauczyciela wspomagającego i prowadzącego w klasie integracyjnej i scharakteryzować modele współpracy między nimi .
PC1_KS_W03
Wymienia i wyjaśnia podstawowe zasady adaptacji materiałów dydaktycznych i przystosowania placówki oświatowej do potrzeb ucznia z dysfunkcją wzroku.
PC1_KS_W04
Potrafi wymienić i omówić metody aktywizujące w nauczaniu integracyjnym i modele kształcenia integracyjnego w różnych krajach.
PC1_KS_U01
Uczestniczy w dyskusji dotyczącej wad i zalet nauczania integracyjnego w odniesieniu do ucznia z dysfunkcją wzroku
PC1_KS_U02
Potrafi zaplanować lekcję wychowawczą w szkole ogólnodostępnej nt. „Uczeń z dysfunkcją wzroku”.
PC1_KS_K01
Potrafi współdziałać i pracować w małej grupie warsztatowej, przyjmując w niej różne role
Uwagi
W cyklu 2020Z:
Link do zespołu w Teamsach: Praktycznego działania, poglądowe – prezentacje, filmy, metody aktywizujące, metody podające (rozmowa kierowana, pokaz) Nakład pracy studenta |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: