Logopedyczne aspekty trudności szkolnych 10-2S-LAS
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2019Ln: | W cyklu 2018Ln: |
Efekty kształcenia
PC1_KS_W01 Opisuje przebieg procesu kształtowania się mowy
oraz jego społeczno-kulturowych, psychologicznych,
biologicznych i medycznych podstaw
PC1_KS_W03 Posługuje się podstawową terminologią
logopedyczną
PC1_KS_W05 Określa wpływ zaburzeń komunikacji językowej na
funkcjonowanie szkolne ucznia
PC1_KS_U01 Charakteryzuje objawy i patomechanizm zaburzeń
rozwoju mowy
PC1_KS_U04 Określa kierunki działań diagnostycznych
i terapeutycznych w odniesieniu do uczniów
z zaburzeniami mowy w aspekcie trudności szkolnych
PC1_KS_K02 Prezentuje aktywną i odpowiedzialną postawę w
zakresie zdobywania wiedzy i umiejętności.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: