Konstruowanie programów edukacyjnych i terapeutycznych 10-2S-KPG1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W01; PC1_KS_W04
Zna treści rozporządzeń MEN dotyczących kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz ich filozoficzno-socjologiczne podstawy
PC1_KS_W04
Zna zasady konstruowania indywidualnych programów edukacyjnych i terapeutycznych oraz planów działań wspierających ucznia i rodzinę
PC1_KS_W04
Ma uporządkowaną wiedzę na temat interpretacji orzeczeń i opinii wydawanych przez Poradnie Psychologiczno-Pedagogiczną
PC1_KS_U02; PC1_KS_U04
Potrafi dokonać analizy orzeczenia i opinii
PC1_KS_U04
Potrafi zaplanować wielospecjalistyczna oceną poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU)
PC1_KS_U02; PC1_KS_U04
Potrafi skonstruować indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) na podstawie wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia dla wybranej grupy uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
PC1_KS_U04; PC1_KS_U06
Potrafi przygotować kartę indywidualnych potrzeb ucznia (KIPU) oraz skonstruować plan działań wspierających (PDW) dla wybranej grupy uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
PC1_KS_K02
Ma przekonanie o wartości i potrzebie podejmowanych zaplanowanych działań edukacyjno-terapeutycznych
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: