Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych (IPET) dla uczniów z dysfunkcją wzroku 10-2S-KIW
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020L:
1. Podstawy prawne dotyczące konstruowania IPET-ów (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 roku |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W01; PC1_KS_W05
Potrafi wymienić i scharakteryzować metody diagnozowania dzieci z dysfunkcją wzroku.
PC1_KS_W01; PC1_KS_W05
Potrafi wymienić zasady konstruowania IPET oraz scharakteryzować poszczególne jego elementy.
PC1_KS_U01
Potrafi przeanalizować przykładowy IPET oraz wskazać najważniejsze kierunki oddziaływań edukacyjno-terapeutycznych wobec ucznia niewidomego i słabowidzącego
PC1_KS_U01; PC1_KS_U02
Potrafi skonstruować (przygotować w wersji pisemnej) poprawny merytorycznie roczny indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny dla ucznia z dysfunkcją wzroku w oparciu o dostępne o uczniu informacje
PC1_KS_K02
Wykazuje wrażliwość na potrzeby i możliwości uczniów z niepełnosprawnością wzrokową
PC1_KS_K02
Potrafi współdziałać i pracować w małej grupie warsztatowej, przyjmując w niej różne role
PC1_KS_W01; PC1_KS_W05
Potrafi wymienić i scharakteryzować metody diagnozowania dzieci z dysfunkcją wzroku.
Uwagi
W cyklu 2020L:
Link do aplikacji Teams NAKŁAD PRACY STUDENTA |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: