Edukacja integracyjna w teorii i praktyce 10-2S-EIT
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W01 Opisuje filozoficzne, socjologiczne, pedagogiczne
podstawy i założenia edukacji integracyjnej
i włączającej
PC1_KS_W02 Wymienia główne założenia i kierunek modelu
pomocy psychologiczno-pedagogicznej i wsparcia
ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w
warunkach edukacji integracyjnej i włączającej
PC1_KS_W04 Wymienia i opisuje modele, formy edukacji
integracyjnej, jej założenia, rozwiązania, kompetencje
nauczyciela, komponenty, cechy i znaczenie edukacji
integracyjnej i włączającej
PC1_KS_U01 Analizuje poznane modele, formy edukacji
integracyjnej, uzasadnia korelację pomiędzy
integracją społeczną a edukacją integracyjną
PC1_KS_U03 Potrafi podać i uzasadnić różnice pomiędzy edukacją
integracyjną w Polsce i na świecie oraz ocenić i
wskazać przydatność i zasadność rozwiązań
poznanych modeli edukacyjnych
PC1_KS_U05 Projektuje zajęcie dotyczące integracji społecznej w
grupie zróżnicowanej
PC1_KK_K02
PC1_KS_K01 Docenia sens, wartość i potrzebę holistycznego
i indywidualnego zakresu działań edukacyjnych,
terapeutycznych wobec dziecka ze specjalnymi
potrzebami edukacyjnymi
PC1_KS_K02 Uczestniczy w dyskusji, przygotowuje się do
wykładu, wykonuje zalecone działania pedagogiczne
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: