Diagnoza ucznia z zaburzeniami zachowania 10-2S-DZZ
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2019Ln: | W cyklu 2016L: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KS_W01 Posiada podstawową wiedzę dotyczącą diagnozy i terminologii osób z zaburzeniami zachowania
PC1_KS_W01 Wymienia i wyjaśnia podstawowe założenia koncepcji dotyczące zaburzeń zachowania
PC1_KS_W03 Opisuje i nazywa zasady projektowania, prowadzenia i wyznaczania kierunku działań diagnostycznych w odniesieniu do uczniów z zaburzeniami zachowania
Umiejętności
PC1_KS_U02 Stosuje umiejętności dokonywania obserwacji, diagnozy i oceny ucznia z zaburzonym zachowaniem
PC1_KS_U04 Określa oraz łączy wiedzę teoretyczną z zakresu zaburzeń zachowania w celu analizowania i interpretowania występujących u ucznia trudności
PC1_KS_U03 Klasyfikuje i porównuje metody, techniki i narzędzia badawcze przeznaczone do diagnozy ucznia z zaburzeniami zachowania, wskazuje kierunki postępowania terapeutycznego
Kompetencje społeczne
PC1_KS_K02 Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje działania z zakresu diagnozy ucznia z zaburzonym rozwojem
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: