Diagnoza ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się 10-2S-DUS1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KS_W03 Podaje definicje specyficznych i niespecyficznych trudności w uczeniu się
PC1_KS_W01 Wymienia koncepcje dotyczące genezy specyficznych trudności w uczeniu się
PC1_KS_W05 Wymienia symptomy ryzyka dysleksji, objawy dysleksji oraz specyficznych trudności w uczeniu się matematyki
PC1_KS_W04 Opisuje przebieg procesu diagnozy ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
Umiejętności
PC1_KS_U03 Dokonuje właściwego wyboru procedury i narzędzi diagnostycznych w procesie diagnozy ucznia z trudnościami w czytaniu, pisaniu i liczeniu. Samodzielnie przeprowadza wybrany fragment diagnozy
PC1_KS_U04 Konstruuje własne narzędzie diagnostyczne do oceny trudności w uczeniu się
Kompetencje społeczne
PC1_KS_K01 Poszukuje optymalnych rozwiązań w procesie diagnozy ucznia
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: