Dyslalia 10-2S-DSL2
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2018Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2019Z: |
Efekty kształcenia
PC1_KK_W01, PC1_KK_W02, PC1_KK_W03
Zna definicje terminu „dyslalia” podawane przez różnych autorów reprezentujących różne dyscypliny
PC1_KK_W05, PC1_KK_W06, PC1_KK_W08
Potrafi podać różne klasyfikacje zaburzeń artykulacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem klasyfikacji etiologicznej
PC1_KK_W05, PC1_KK_W06, PC1_KS_W01
Potrafi scharakteryzować zaburzenia mowy u dzieci z rozszczepem oraz podać sposoby terapii
PC1_KS_U01, PC1_KS_U02, PC1_KK_U04, PC1_KK_U06, PC1_KS_U02
Potrafi przeprowadzić badanie logopedyczne w przypadkach dyslalii
PC1_KS_U01, PC1_KS_U02, PC1_KK_U04, PC1_KS_U04
Umie zaprojektować program terapii logopedycznej oraz konspekt zajęć jednostkowych w różnych przypadkach dyslalii
PC1_KS_U01, PC1_KS_U03
Potrafi przeprowadzić zajęcia logopedyczne z dzieckiem z dyslalią
PC1_KK_K02
Potrafi zauważyć zaburzenia artykulacyjne u dzieci
PC1_KK_K02, PC1_KS_K01
Potrafi wyjaśnić rodzicom dzieci przyczyny zaburzeń artykulacyjnych
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: