Diagnoza i wspomaganie rozwoju poznawczego dziecka w wieku przedszkolnym 10-2S-DRP1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W05
Ma podstawową wiedzę o przebiegu rozwoju poznawczego dziecka z dysfunkcją intelektualną w wieku przedszkolnym
PC1_KS_W01
Zna model teoretyczny diagnozy dynamicznej E.M. Kuleszy
PC1_KS_W06
Charakteryzuje warunki przeprowadzania diagnozy oraz algorytm postępowania ujawniającego potencjał rozwojowy
PC1_KS_U02
Potrafi posługiwać się modelem diagnozy E.M. Kuleszy w celu diagnozowania, interpretowania, prognozowania i wspomagania rozwoju poznawczego
PC1_KS_U03
Umie w sposób precyzyjny i spójny opisać wyniki diagnozy
PC1_KS_U04
Umie skonstruować program terapeutyczny w oparciu o wyniki diagnozy
PC1_KS_U06
Ma przekonanie o wadze zachowania w sposób etyczny w procesie diagnozy
PC1_KS_K02
Odpowiedzialnie wykonuje działania pedagogiczne
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: