Diagnoza kompetencji szkolnych dzieci 10-2S-DKS
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KS_W03 Ma podstawową wiedzę dotycząca modeli i zasad konstruowania diagnoz i diagnoz edukacyjnych.
PC1_KS_W06 Ma podstawową wiedzę o procedurach diagnostycznych, o sposobach i zasadach ich stosowania i przygotowywania.
PC1_KS_W06 Ma podstawową wiedzę w o kryteriach diagnostycznych stosowanych do oceny kompetencji szkolnych (operacjonalizacja przewidywanych osiągnięć wynikających z podstawy programowej).
Umiejętności
PC1_KS_U03 Potrafi posługiwać się podstawowymi ujęciami teoretycznymi w celu diagnozowania, interpretowania i prognozowania w ramach różnych kontekstów działalności rehabilitacyjnej, edukacyjnej, terapeutycznej.
PC1_KS_U04 Potrafi ocenić przydatność typowych metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań związanych z diagnozowaniem kompetencji edukacyjnych.
PC1_KS_U06 Potrafi odpowiednio określić priorytety przy projektowaniu działań diagnostycznych.
Kompetencje społeczne
PC1_KS_K01 Potrafi w sposób nieinwazyjny przekazać treść diagnozy zarówno dziecku, jak i osobom z jego otoczenia oraz w sposób niestygmatyzujący specjalistom.
PC1_KS_K02 Uwzględnia indywidualne potrzeby i możliwości dziecka.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: