Diagnoza kompetencji społecznych dzieci 10-2S-DKP
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W03
Ma podstawową wiedze dotyczącą modeli i zasad diagnozowania umiejętności społecznych przez pedagoga w sytuacjach szkolnych.
PC1_KS_W06
Ma podstawową wiedzę o procedurach diagnozowania zespołu klasowego ze szczególnym uwzględnieniem procesu integracji społecznej.
Ma podstawową wiedzę w o kryteriach diagnostycznych stosowanych do oceny kompetencji społecznych (operacjonalizacja przewidywanych osiągnięć wynikających z podstawy programowej).
PC1_KS_U03
Potrafi posługiwać się podstawowymi ujęciami teoretycznymi w celu diagnozowania, interpretowania i prognozowania w ramach różnych kontekstów działalności rehabilitacyjnej, edukacyjnej, terapeutycznej.
PC1_KS_U04
Potrafi ocenić przydatność typowych metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań związanych z diagnozowaniem kompetencji społecznych związanych z funkcjonowaniem dziecka w klasie.
PC1_KS_U06
Potrafi odpowiednio określić priorytety przy projektowaniu działań diagnostycznych.
PC1_KS_K01
Potrafi w sposób nieinwazyjny przekazać treść diagnozy zarówno dziecku, jak i osobom z jego otoczenia oraz w sposób niestygmatyzujący specjalistom.
PC1_KS_K02
Uwzględnia indywidualne potrzeby i możliwości dziecka.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: