Diagnoza funkcjonalna dziecka z wadą słuchu 10-2S-DFS
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2019Z: | W cyklu 2019Zn: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KS_W03 PC1_KS_W06 Student zna podstawowe wskaźniki subiektywnych i obiektywnych metod badań słuchu.
PC1_KS_W03 PC1_KS_W06 Student ma podstawową wiedzę na temat różnic miedzy testami diagnostycznych a przesiewowymi badań słuchu.
PC1_KS_W06 Student ma podstawową wiedzę na temat diagnozy surdologopedycznej oraz stosowanych narzędzi badawczych.
PC1_KS_W01 Student zna podstawowe koncepcje dotyczące wczesnej wielospecjalistycznej diagnozy i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z wadą słuchu.
Umiejętności
PC1_KK_U02 PC1_KS_U02 Student potrafi dokonać diagnozy audiologicznej uszkodzenia narządu słuchu.
PC1_KK_U09 PC1_KS_U01 PC1_KS_U02 PC1_KS_U04 Umie zinterpretować dane z audiogramu i na tej podstawie scharakteryzować uszkodzenie narządu słuchu.
PC1_KS_U04 Student potrafi wykonać proste behawioralne badanie przesiewowe w celu ustalenia ewentualnej wady słuchu.
PC1_KK_U09 PC1_KS_U05 Potrafi dokonać analizy własnych działań i wskazać ewentualne obszary wymagające modyfikacji w przyszłym działaniu.
Kompetencje społeczne
PC1_KS_K01 Student potrafi współpracować ze specjalistami z teamu diagnostyczno-rehabilitacyjnego w zakresie konstruowania programu diagnozy i terapii dziecka z wadą słuchu.
PC1_KK_K01 PC1_KS_K02 Student rozumie potrzebę podnoszenia swoich kwalifikacji w zakresie metod diagnozy dziecka z wadą słuchu.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: