Diagnoza ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-2S-DDE1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W01 Zna definicje specjalnych potrzeb edukacyjnych oraz terminologię dotyczącą uczniów ze specjalnymi potrzebami
PC1_KS_W05 Wyjaśnia zależności i współzależności działań uczestników obszaru rehabilitacji, edukacji, terapii
PC1_KS_W06 Ma wiedzę na temat procesu diagnostycznego uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
PC1_KS_W06 Zna kryteria doboru metod pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych
PC1_KS_U01 Stosuje podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizowania i interpretowania problemów diagnostycznych
PC1_KS_U02 Posługuje się podstawowymi ujęciami teoretycznymi w celu diagnozowania, interpretowania i prognozowania w ramach różnych kontekstów działalności rehabilitacyjnej, edukacyjnej, terapeutycznej
PC1_KS_U04 Wykonuje diagnozę ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
PC1_KS_U04 Określa możliwości rozwojowe, edukacyjne, wychowawcze ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na podstawie przeprowadzonej wcześniej diagnozy, wywiadu środowiskowego, wytworów pracy ucznia
PC1_KS_K01 Uczestniczy w dyskusji z kolegami i nauczycielami w czasie zajęć
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: