Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu - 1 tydz. (40 godz.) 10-2P-WWR2
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W01 Posiada wiedzę w zakresie teoretycznych podstaw
wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania
rozwoju dziecka z wadą słuchu.. Zna założenia
organizacyjne placówki opiekuńczo-wychowawczej , w
której realizuje praktykę; Zna założenia programowe
procesu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z
wadą słuchu. Prawidłowo posługuje się terminologią z
zakresu pedagogiki małego dziecka z wadą słuchu;
PC1_KK_U05
PC1_KS_U01 Obserwuje, rozumie i interpretuje zachowania
dziecięce. Potrafi przeprowadzić rozmowę z zespołem
wspierającym rozwój dziecka na temat procesu
wspomagania rozwoju. Potrafi dokonać
psychopedagogicznej charakterystyki funkcjonowania
dziecka.z wadą słuchu. Poprawnie określa cele zajęć
opiekuńczych. Potrafi asystować w pielęgnacji małego
dzieckaz wadą słuchu. Poprawnie określa zadania
diagnostyczne. Potrafi zaplanować i przeprowadzić
zajęcia zgodnie z opracowana koncepcją.
PC1_KS_K01/2 Nawiązuje i podtrzymuje kontakty interpersonalne
Jest świadomy znaczenia odpowiedzialności za
podejmowane działania w stosunku do dziecka. Ma
świadomość o wartości podejmowania działań na
rzecz zadań rodziny w zakresie kształtowania jej
profilaktycznej i ochronnej funkcji wobec dziecka.
Kryteria oceniania
Ocena na podstawie karty oceny pracy studenta
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: