Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W01
Posiada wiedzę w zakresie teoretycznych podstaw wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
PC1_KS_W01
Zna zadania poszczególnych członków interdyscyplinarnego zespołu specjalistów Zna podstawowe zasady dotyczące kontaktu pomiędzy rodzicami a dziećmi – prawidłowości i zakłócenia
PC1_KS_W01
Zna założenie organizacyjne placówek specjalistycznych.
PC1_KK_U05
PC1_KS_U01
Obserwuje, rozumie i interpretuje zachowania zespołu realizującego zadania wczesnej interwencji.
PC1_KK_U05
Potrafi przeprowadzić rozmowę z zespołem wspierającym rozwój dziecka na temat procesu wspomagania rozwoju.
PC1_KS_U01
Poprawnie określa cele zajęć terapeutycznych, opiekuńczych , środki dydaktyczne, itd; Prawidłowo dokonuje zapisu obserwacji zajęć dydaktyczno-terapeutycznych.
PC1_KK_U05
Prawidłowo dokonuje zapisu obserwacji zajęć dydaktyczno-terapeutycznych.
PC1_KS_U01
Posiada umiejętność prezentowania własnych pomysłów, wątpliwości i sugestii, popierając je argumentacją w kontekście wybranych perspektyw teoretycznych, poglądów różnych autorów
PC1_KK_U05 Potrafi pracować w zespole pełniąc różne role; umie przyjmować i wyznaczać zadania, ma elementarne umiejętności organizacyjne pozwalające na realizację celów związanych z projektowaniem i podejmowaniem działań profesjonalnych
PC1_KS_K01
PC1_KS_K02
Nawiązuje i podtrzymuje kontakty interpersonalne..
Podmiotowo traktuje osoby doświadczające problemów w środowisku rodzinnym.
PC1_KS_U01
Jest świadomy znaczenia odpowiedzialności za podejmowane działania w stosunku do dziecka niepełnosprawnego oraz pozostałych członków rodziny. Ma świadomość o wartości podejmowania działań na rzecz zadań rodziny w zakresie kształtowania jej profilaktycznej i ochronnej funkcji wobec dziecka
PC1_KS_U01
Podmiotowo traktuje osoby doświadczające problemów w środowisku rodzinnym.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: