Praktyka asystencko-pedagogiczna w zakresie nauczania orientacji przestrzennej i samodzielnego poruszania się osób z dysfunkcją wzroku 10-2P-TYF2c
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020Z: | W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2020L: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KS_W02 PC1_KS_W04 Zna założenia organizacyjne placówki, w której realizuje praktykę z orientacji przestrzennej
PC1_KS_W02 Zna założenia programowe oraz zakres treści realizowanych w ramach zajęć z orientacji przestrzennej i samodzielnego bezpiecznego poruszania się osób z dysfunkcją wzroku
Umiejętności
PC1_KS_U02 Potrafi dokonać poprawnego opisu obserwacji indywidualnych zajęć dydaktycznych z zakresu orientacji przestrzennej i poruszania się osób z dysfunkcją wzroku.
PC1_KS_U03 PC1_KS_U04 Z pomocą nauczyciela orientacji przestrzennej potrafi dokonać oceny potrzeb i możliwości osób z dysfunkcją wzroku w zakresie orientacji przestrzennej i poruszania się
PC1_KS_U03 Z pomocą nauczyciela potrafi zaplanować i przeprowadzić indywidualne zajęcia dydaktyczne z orientacji przestrzennej i poruszania się osób z dysfunkcją wzroku na podstawie samodzielnie przygotowanego scenariusza (na poziomie podstawowych umiejętności)
Kompetencje społeczne
PC1_KS_K01 PC1_KS_K02 Potrafi efektywnie współdziałać z personelem specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego dla uczniów z dysfunkcją wzroku
PC1_KS_K02 Wykazuje wrażliwość na potrzeby i możliwości małych dzieci, uczniów oraz dorosłych osób niewidomych i słabowidzących w zakresie samodzielnego poruszania się.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: