Praktyka asystencka w przedszkolach dla dzieci słabowidzących 10-2P-TYF1b
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W02
PC1_KS_W03
Potrafi wyliczyć i opisać założenia organizacyjne przedszkola dla dzieci z dysfunkcją wzroku, w którym realizuje praktykę
PC1_KS_W02
Potrafi wymienić założenia programowe, podstawę programową oraz zakres treści realizowanych w ramach zajęć dydaktycznych w przedszkolu dla dzieci z dysfunkcją wzroku
PC1_KS_W03
Prawidłowo posługuje się terminologią z zakresu tyflodydaktyki;
PC1_KS_U01
PC1_KS_U02
Potrafi uzyskać informacje na temat rozwoju dziecka słabowidzącego, jego funkcjonowania w grupie przedszkolnej
PC1_KS_U03
Poprawnie określa cele zajęć dydaktycznych, środki dydaktyczne, itd.
PC1_KS_U03
PC1_KS_U04
Potrafi poprawnie dokonać opisu obserwacji zajęć realizowanych w przedszkolu
PC1_KS_K01
PC1_KS_K02
Prezentuje zainteresowanie problematyką zajęć oraz pozytywny stosunek do dzieci, nauczycieli i personelu przedszkola
PC1_KS_K01
PC1_KS_K02
Potrafi współpracować z nauczycielem prowadzącym studenta podczas praktyk indywidualnych, koordynatorem praktyk w placówce, dyrekcją, innym personelem
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: