Praktyka ciągła asystencka w szkole z zajęciami korekcyjno-kompensacyjnymi 10-2P-TPE1c
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2018L: | W cyklu 2016Ln: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2018Ln: | W cyklu 2017L: |
Efekty kształcenia
PC1_KS_W04
Potrafi omówić założenia organizacyjne placówki
PC1_KS_W06
Wymienia i opisuje metody wykorzystywane w pracy terapeutycznej z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
PC1_KS_W04
Potrafi omówić indywidualny program terapeutyczny wybranego ucznia
PC1_KS_W04
Potrafi scharakteryzować działania nauczyciela terapii pedagogicznej
PC1_KS_U03
Potrafi dokonać charakterystyki wybranego ucznia ze zdiagnozowaną dysleksją rozwojową w zakresie jego trudności dydaktycznych i wychowawczych
PC1_KS_U04
Prawidłowo dokonuje zapisu obserwowanych zajęć dydaktyczno-wychowawczych z uwzględnieniem działań nauczyciela zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
PC1_KS_K01
Potrafi odnieść się do obserwowanych działań terapeutycznych w pracy z uczniami ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
PC1_KS_K02
Prezentuje postawę otwartą na potrzeby dzieci
i młodzieży z trudnościami szkolnymi
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: