Praktyka pedagogiczna asystencka (wprowadzająca - śródroczna) w gabinetach logopedycznych w przedszkolach 10-2P-LOG1a
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
Inne dokumenty
Sylabus
Karta praktykanta
Skierowanie
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2016Ln: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KK_W07, PC1_KK_W10, PC1_KS_W02 Zna założenia organizacyjne placówki, w której odbył praktykę.
PC1_KK_W03 Zna etapy rozwoju językowego dziecka i podstawowe zjawiska językowe charakteryzujące te etapy.
PC1_KK_W03, PC1_KK_W08 Zna ogólne cele hospitowanych zajęć logopedycznych
Umiejętności
PC1_KS_U01, PC1_KS_U02 Umie scharakteryzować najważniejsze cechy językowe obserwowanych dzieci.
PC1_KS_U04, PC1_KS_U02 Umie określić cel i rodzaj ćwiczeń logopedycznych prowadzonych przez logopedę.
PC1_KS_U04 Umie przeprowadzić rozmowę z logopedą na temat dzieci uczestniczących w zajęciach logopedycznych
Kompetencje społeczne
PC1_KK_K02 Ma świadomość potrzeby zajęć logopedycznych w przedszkolu.
Kryteria oceniania
Ocena na podstawie dokumentacji dostarczonej z placówki prowadzącej - zgodnie z wymogami Działu Praktyk oraz zapisu ortograficznego próbki mowy dziecka 3 - 6 letniego.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: