Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkołach podstawowych lub gimnazjach dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym 10-2P-ERI2c
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KS_W03 Zna dokumentację dziecka w szkołach podstawowych lub gimnazjach dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym
PC1_KS_W04 Zna rodzaje i etapy zajęć w szkołach podstawowych lub gimnazjach dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym
PC1_KS_W03 PC1_KS_W04 Zna rodzaje zajęć terapeutyczno - rehabilitacyjnych, stosowanych w szkołach podstawowych lub gimnazjach dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym
PC1_KS_W03 Zna założenia przygotowania konspekt zajęć
Umiejętności
PC1_KS_U03 Potrafi dokonać krytycznej analizy zajęć dydaktycznych
PC1_KS_U06 PC1_KK_U07 Potrafi pełnić rolę wspierającą podczas lekcji prowadzonej przez nauczyciela
PC1_KS_U06 Właściwie sporządzić dokumentację praktyk studenckich
PC1_KS_U04 PC1_KS_U03 Potrafi opracować konspekt do dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym
PC1_KS_U02 PC1_KS_U03 Potrafi przeprowadzić zajęcia z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym PC1_KS_K01 Potrafi współpracować w grupie realizując zadania
PC1_KS_K02 PC1_KK_K05 Prezentuje swoje umiejętności dotyczące tworzenia sytuacji zadaniowych i wykonanych prac
Kompetencje społeczne
PC1_KS_K01 Nawiązuje pozytywną relację z osobami niepełnosprawnymi i kadrą w placówce
PC1_KK_K05 Dostosowuje się do zasad obowiązujących szkole specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością
PC1_KS_K01 Wykonuje polecenia kadry pedagogicznej
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: