Praktyka asystencko-pedagogiczna w przedszkolach specjalnych dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-ERI2
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016: | W cyklu 2016n: |
Efekty kształcenia
PC1_KS_W03 zna dokumentację dziecka w przedszkolu specjalnym dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym,
PC1_KS_W04 zna rodzaje i etapy zajęć w przedszkolu specjalnym dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym,
PC1_KS_W03
PC1_KS_W04 zna rodzaje zajęć terapeutyczno - rehabilitacyjnych, stosowanych w przedszkolu specjalnym dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym,
PC1_KS_W03 zna założenia przygotowania konspektu zajęć,
PC1_KS_U03 potrafi dokonać krytycznej analizy zajęć dydaktycznych,
PC1_KS_U06
PC1_KK_U07 potrafi pełnić rolę wspierającą podczas zajęć prowadzonych przez nauczyciela,
PC1_KS_U06 właściwie sporządzić dokumentację praktyk studenckich,
PC1_KS_U04
PC1_KS_U03 potrafi opracować konspekt zajęć dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym,
PC1_KS_U02
PC1_KS_U03 potrafi przeprowadzić zajęcia z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym,
PC1_KS_K01 potrafi współpracować w grupie realizując zadania,
PC1_KS_K02
PC1_KK_K05 prezentuje swoje umiejętności dotyczące tworzenia sytuacji zadaniowych i wykonanych prac,
PC1_KS_K01 nawiązuje pozytywną relację z osobami niepełnosprawnymi i kadrą w placówce,
PC1_KK_K05 dostosowuje się do zasad obowiązujących szkole specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością,
PC1_KS_K01 wykonuje polecenia kadry pedagogiczne.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: