Praktyka asystencka w placówkach szkolnictwa specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 10-2P-ERI1c
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Ln: | W cyklu 2016Ln: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2018Ln: | W cyklu 2017L: |
Efekty kształcenia
PC1_KS_W03 Zna dokumentację dziecka w placówce specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
PC1_KS_W04 Zna rodzaje i etapy zajęć w placówce specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
PC1_KS_W03 PC1_KS_W04 Zna rodzaje zajęć terapeutyczno-rehabilitacyjnych, stosowanych w placówkach specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
PC1_KS_U06 PC1_KK_U07 Potrafi pełnić rolę wspierającą poda czas lekcji prowadzonej przez nauczyciela
PC1_KS_U06 Właściwie sporządzić dokumentację praktyk studenckich
PC1_KS_K01 Potrafi współpracować w grupie realizując zadania
PC1_KS_K02; PC1_KK_K05 Prezentuje swoje umiejętności dotyczące tworzenia sytuacji zadaniowych i wykonanych prac
PC1_KS_K01 Nawiązuje pozytywną relację z osobami niepełnosprawnymi i kadrą w placówce
PC1_KK_K05 Dostosowuje się do zasad obowiązujących szkole specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością
PC1_KS_K01 Wykonuje polecenia kadry pedagogicznej
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: