Diagnostyka w pedagogice specjalnej 10-2F-DPS1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KK_W01 Podaje znaczenie terminów używanych w diagnostyce pedagogicznej
PC1_KK_W04 Wymienia funkcje pedagoga specjalnego spełniane w pracy zawodowej, elementy diagnozy pełnej wg S. Ziemskiego, poziomy modelu pracy z uczniem ze SPE oraz główne czynności diagnosty
PC1_KK_W08 Identyfikuje cechy nieformalnej diagnostyki pedagogicznej oraz prawidłowy i nieprawidłowy kontakt diagnostyczny
PC1_KK_W09 Rozróżnia modele działania diagnosty
PC1_KK_W10 Opisuje zasady udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach
PC1_KK_W13 Wylicza taksonometryczne poziomy osiągnięć edukacyjnych dziedziny emocjonalno-motywacyjnej, poznawczej, praktycznej, światopoglądowej oraz wymienia narzędzia pomiaru pedagogicznego
PC1_KK_W15 Rozróżnia postępowanie zgodne i niezgodne z normami etycznymi diagnostyki
PC1_KK_U04 Analizuje orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego oraz konstruuje podstawowe narzędzia pomiaru pedagogicznego
PC1_KK_U08 Pracuje zespołowo pełniąc różne role
PC1_KK_K04 Docenia postępowanie diagnosty zgodne z normami etycznymi
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: