Wychowanie przedszkolne w systemie rodzinkowym 10-1S-WYS
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2018Zn: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
PEP1_W13 Zna alternatywne formy wychowania przedszkolnego: regulacje prawne i organizacja. Zna sposoby planowania działalności pedagogicznej w przedszkolach rodzinkowych. Zna organizację dziennego pobytu dzieci w przedszkolach rodzinkowych (czynności samoobsługowe, zabawa, zajęcia dydaktyczne), formy i metody pracy.
PEP1_W15 Rozumie konieczność stosowania metody „uczył Marcin Marcina”, gdy dzieci starsze uczą maluchy tego, co same już potrafią.
Wie, w jaki sposób przygotować dzieci starsze do podjęcia nauki szkolnej w warunkach przedszkola rodzinkowego. Rozumie potrzeby i sytuację dwulatków zapisanych do przedszkola rodzinkowego.
PEP1_U03 Umie zaplanować działalność pedagogiczną w przedszkolu rodzinkowym.
PEP1_U05 Potrafi organizować dzieciom zabawy i zajęcia dydaktyczne w przedszkolach rodzinkowych. Potrafi zajmować się dwulatkami w takim przedszkolu. Umie w warunkach takiego przedszkola wspomagać rozwój psychoruchowy dzieci, które tego potrzebują
PEP1_U17 Umie organizować i kierować „pracą małych nauczycieli” w sytuacji, gdy uczą one maluchy tego, co sami potrafią.
PEP1_U11 Potrafi współpracować z rodzicami w przedszkolu rodzinkowym.
PEP1_K07 Jest przygotowany do twórczej pracy w placówkach alternatywnych i grupach mieszanych.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: