Wczesne nauczanie języka angielskiego - podstawy metodyczne 10-1S-WNA
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2016L: |
Efekty kształcenia
PEP1_W04 zna zasady wczesnego nauczania języka angiel-skiego z uwzględnieniem różnic pomiędzy po-szczególnymi grupami wiekowymi.
PEP1_W09 zna podstawowe cele wczesnego nauczania języka angielskiego
rozumie proces planowania działań nastawionych na kształtowanie kompetencji komunikacyjnych w języku obcym u dzieci
zna techniki integrowania wczesnego nauczania języka angielskiego z realizowanym programem wychowawczo-dydaktycznym
zna metody stosowane we wczesnym nauczaniu języka angielskiego i objaśni ich rolę w kształto-waniu kompetencji komunikacyjnych w języku obcym u dzieci
potrafi scharakteryzować zalecane podczas wcze-snego nauczania języka angielskiego środki dy-daktyczne
PEP1_U15 umie zaplanować działania nastawione na kształ-towanie kompetencji komunikacyjnych w języku obcym u dzieci, dobierając właściwie cele, treści, metody oraz środki dydaktyczne
potrafi zaplanować proces integrowania wczesne-go nauczania języka angielskiego z realizowanym programem wychowawczo-dydaktycznym, wska-zując na możliwości współpracy nauczyciela wy-chowania przedszkolnego z lektorem języka an-gielskiego
PEP1_K04 interesuje się problematyką wczesnego nauczania języków obcych – wie, skąd może czerpać wiedzę, sam znajduje literaturę metodyczną i potrafi ocenić jej wartość w kontekście wskazówek do kształto-waniu kompetencji komunikacyjnych w języku angielskim u dzieci
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: