Wychowanie emocjonalne i społeczne dzieci w przedszkolu i szkole – metodyka 10-1S-WES
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Ln: | W cyklu 2016L: |
Efekty kształcenia
PEP1_W13 Zna prawidłowości psychologiczne i pe-dagogiczne regulujące wychowanie spo-łeczne dzieci przedszkolnych i szkolnych
PEP1_W15 Zna podstawy kształtowania u dzieci em-patii i życzliwego nastawienia do innych Wie jak kształtować umiejętności spo-łeczne dzieci w przedszkolu i szkole
PEP1_U03 Potrafi prowadzić zajęcia z udziałem „ma-łych nauczycieli”, którzy uczą młodsze dzieci tego, co sami potrafią Umie prowadzić zajęcia z elementami Ruchu Rozwijającego W. Sherborne w przedszkolu i szkole
PEP1_U05 Potrafi kształtować umiejętności społecz-ne dzieci we współpracy z wychowaniem domowym Potrafi wprowadzić reguły kulturalnego zachowania się dorosłych i dzieci na tere-nie placówki edukacyjnej
PEP1_K02 Modeluje własnym postępowaniem pro-społeczne zachowania dzieci
PEP1_K03Egzekwuje respektowanie reguł kultural-nego zachowania się w przedszkolu i szkole
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: