Wspieranie dzieci w rozwoju umysłowym w przedszkolu i szkole 10-1S-WDU
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PEP1_W09 Zna podstawy pedagogiczne i psychologiczne wspierania dzieci w: a/ precyzyjnej klasyfikacji;
b/ wiązaniu przyczyny i skutku
c/ przewidywaniu tego, co się zdarzyć może;
d/ wnioskowaniu o zmianach odwracal-nych, nieodwracalnych i częściowo odwracalnych
PEP1_U03 Potrafi organizować zadania i zabawy wspierające dzieci w precyzyjniejszej klasyfikacji, umiejętności łączenia przyczyny ze skutkiem i przewidywania, co się wydarzyć może oraz wnioskowaniu o zmianach
Potrafi koordynować zajęcia i zabawy realizowane w różnych zakresach działalności pedagogicznej przedszkola i szkoły dla sukcesywnego wspierania dzieci w rozwoju umysłowym
Respektuje ustalenia zawarte w pedagogice pytań S. Szumana
PEP1_U04 Orientuje się w roli emocji w regulowaniu czynności umysłowych dzieci
PEP1_K02 Wspiera dzieci w rozwoju umysłowym bez narzucania im dorosłych form rozumowania
Wykazuje się postawą wspierającą dzieci w rozwoju rozumowania i potrafi powstrzymać się od poprawiania, krytykowania i rozwiązywania problemów za dziecko
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: