Wspomaganie dzieci w skupianiu uwagi – metodyka 10-1S-WDS
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
Zna wyniki badań dotyczących relacji pomiędzy skupieniem uwagi, uczeniem się i zapamiętywaniem
Ma rozeznanie w wiedzy o wdrażaniu dzieci do gospodarowania zasobami poznawczymi
Dysponuje wiedzą dotyczącą wspomagania dzieci w skupianiu uwagi i gospodarowaniu zasobami poznawczymi i potrafi ją zastosować, np. teoria skryptów
Umie organizować zajęcia wdrażające do skupienia uwagi
umie wspomagać dzieci w skutecznym opanowaniu wierszy na pamięć.
potrafi wspomagać rozwój pamięci wzrokowej.
umie wspomagać dzieci w zapamiętywaniu informacji uporządkowanych jedna po drugiej.
potrafi wspomagać dzieci w uważnym słuchaniu, wyłuskiwaniu i zapamiętywaniu ważnych informacji.
umie wspomagać dzieci w atrakcyjnym prezentowaniu siebie i obdarzaniu uwagą innych.
Student ma przekonanie o potrzebie wspomagania dzieci w rozwoju do skupiania uwagi i zapamiętywania.
Student wykazuje się osobowością podnoszącą podczas wspomagania dzieci w rozwoju do skupiania uwagi i zapamiętywania.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: