Trening twórczości z komputerem I 10-1S-TT1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
TREŚCI PROGRAMOWE |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2019Z: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2020Z: |
Efekty kształcenia
Efekty zgodne z PROGRAMEM KSZTAŁCENIA dla kierunku: PEDAGOGIKA (PE) Poziom kształcenia: studia pierwszego stopnia Profil akademicki wprowadzony Uchwałą Rady Wydziału NP. nr 629/15-16 obowiązujący od roku akademickiego 2016/17
WIEDZA
PE1_W23
- Wie jak przeprowadzić trening twórczości z użyciem technik komputerowych.
UMIEJĘTNOŚCI
PE1_U11
- Umie zaprojektować celowo dobrany zestaw zadań do samodzielnej pracy ucznia.
PE1_U15
- Potrafi zaprojektować celowo dobrany zestaw zadań do pracy z uczniami zdolnymi.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
PE1_K08
- W sposób odpowiedzialny przygotowuje się do swojej pracy i projektuje zajęcia dla różnych grup docelowych.
Uwagi
W cyklu 2020Z:
NAKŁAD PRACY STUDENTA: Sumaryczna liczba punktów ECTS - 1 ECTS METODY KSZTAŁCENIA: PRAWA AUTORSKIE: Niniejszy syllabus i materiały edukacyjne stanowią utwór w rozumieniu przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 Nr 24, poz. 83 t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1231) i podlegają ochronie prawnej. Obowiązuje całkowity zakaz wykorzystywania ich w celach zarobkowych. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: