Rozwój psychoruchowy prawidłowy i zaburzony dzieci do 6 roku życia 10-1S-RPZ2
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Ln: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2017L: |
Efekty kształcenia
PEP1_W04 zna przebieg rozwoju poznawczego, emocjonalnego i społecznego dziecka od okresu prenatalnego do okresu szkolnego
PEP1_W04 rozumie rolę czynników warunkujących rozwój i sprzyjających rozwojowi dziecka jako jednoczesną podstawę profilaktyki zaburzeń rozwoju
PEP1_W04 rozpoznaje i rozumie współczesne zagrożenia dla rozwoju psychospołecznego dziecka oraz źródła tych zagrożeń
PEP1_W04 zna przebieg rozwoju poznawczego, emocjonalnego i społecznego dziecka od okresu prenatalnego do okresu szkolnego rozumie rolę czynników warunkujących rozwój i sprzyjających rozwojowi dziecka jako jednoczesną podstawę profilaktyki zaburzeń rozwoju rozpoznaje i rozumie współczesne zagrożenia dla rozwoju psychospołecznego dziecka oraz źródła tych zagrożeń
PEP1_W04 zna metody rozpoznawania i rozpoznaje przejawy zaburzeń rozwoju psychospołecznego dziecka od narodzin do okresu szkolnego.
PEP1_U03 potrafi wspierać i wspomagać dzieci w ich zmaganiach z trudnościami pokonywanymi w domu, w żłobku i w przedszkolu.
PEP1_K02 potrafi promować zdrowy styl życia we współpra-cy z rodzicami dziecka
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: