Rozwój prawidłowy i zaburzony dzieci 10-1S-RPZ1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2016Ln: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2017L: |
Efekty kształcenia
PEP1_W04 Rozumie stałe następstwo okresów roz-wojowych dziecka Zna przebieg rozwoju dziecka od okresu prenatalnego do okresu adolescencji (kry-teria, charakterystyki) ze szczególnym uwzględnieniem zmian w rozwoju inte-lektualnym, emocjonalnym i społecznym.
PEP1_W05 Rozumie rolę czynników zaburzających rozwój, różnicuje rozwój prawidłowy i zaburzony. Orientuje się w profilaktyce zaburzeń rozwojowych u dzieci. Na podstawie obserwacji i analizy zacho-wania dzieci potrafi dostrzec przejawy rozwoju prawidłowego i zaburzonego. Na podstawie obserwacji i analizy zacho-wania dzieci potrafi dostrzec przejawy rozwoju prawidłowego i zaburzonego.
PEP1_K03 Ma świadomość odpowiedzialności za rozwój dzieci oraz działania pedagogicz-ne, jakie podejmuje
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: