Rozwój mowy w przedszkolu i szkole – metodyka 10-1S-RMP
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2016Zn: | W cyklu 2017Z: |
Efekty kształcenia
PEP1_W04 Ma podstawową wiedzę dotyczącą rozwo-ju mowy u dzieci i etiologii zaburzeń rozwoju mowy (od urodzenia po edukację wczesnoszkolną)
PEP1_W09 Zna związki pomiędzy rozwojem mowy i myślenia dzieci
PEP1_W15 Wie, jak kształtować porozumiewanie się dzieci z rówieśnikami i dorosłymi (poro-zumiewanie werbalne i niewerbalne)
PEP1_U02 Potrafi dostrzec zaburzenia mowy u dzieci i skierować dziecko do logopedy
PEP1_U03 Umie rozwijać u dziecka zdolność do obdarzania uwagą dla lepszego rozumienia komunikatów werbalnych i niewer-balnych w domu, przedszkolu i szkole
PEP1_U05 Potrafi organizować zajęcia skłaniające dzieci do mówienia tak, aby inni je rozu-mieli i słuchania tego, co mówią inni lu-dzie Potrafi wdrażać dzieci do formułowania logicznych wypowiedzi Potrafi realizować zalecenia logopedy
PEP1_U11 Potrafi przeczytać wiersz lub opowiada-nie, dbając o właściwy wyraz artystyczny (mimika, intonacja, gesty)
PEP1_K03 Potrafi się porozumiewać mówiąc wyraź-nie, z właściwym akcentem, bez nalecia-łości gwarowych mając świadomość od-powiedzialności za rozwój mowy przed-szkolaków i młodszych uczniów
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: