Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania – metodyka 10-1S-RMG
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2016Ln: |
Efekty kształcenia
PE1_W23 Ma podstawową wiedzę dotyczącą rozwoju mowy u dzieci i etiologii zaburzeń rozwoju mowy u dzieci (od urodzenia po edukację
wczesnoszkolną).
PE1_W24 Ma świadomość związku pomiędzy rozwojem mowy a gotowością do nauki czytania i pisania, w tym konieczności korygowania
zaburzeń rozwoju mowy u dzieci w wieku przedszkolnym.
PE1_U07 Potrafi współpracować z logopedą i rodzicami w zakresie wspomagania rozwoju mowy oraz realizować zalecenia dotyczące redukowania
zaburzeń rozwoju mowy u dzieci przedszkolnych.
PE1_U09 Umie rozwijać mowę u dzieci w zakresie przygotowania do nauki czytania i pisania zgodnie z podstawą programową.
PE1_K04 Potrafi się porozumiewać mówiąc wyraźnie, z właściwym akcentem, bez naleciałości gwarowych mając świadomość odpowiedzialności za rozwój mowy
przedszkolaków
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: