Przyroda ożywiona i nieożywiona w przedszkolu i szkole – metodyka 10-1S-POM
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2016Zn: | W cyklu 2017Z: |
Efekty kształcenia
PEP1_W09 Ma pogłębioną wiedzę dotyczącą podstaw psychologicznych i pedagogicznych roz-woju zainteresowań przyrodniczych u dzieci.
PEP1_W13 Orientuje się w podstawie programowej w zakresie realizacji edukacji przyrodniczej w przedszkolu i wczesnej edukacji.
PEP1_W15 Wie, jak budować dziecięcą wiedzę o świecie przyrodniczym
PEP1_U03 Umie wdrażać dzieci do chronienia śro-dowiska przyrodniczego, do prowadzenia prostych hodowli sprzyjających rozumie-niu praw przyrody i rozwijaniu zaintere-sowań przyrodniczych. Zna metody zapoznawania dzieci ze zja-wiskami atmosferycznymi i przewidywa-niem ich skutków. Potrafi kształtować u dzieci nawyki dba-łości o bezpieczeństwo swoje i innych w środowisku społecznym i przyrodniczym we współpracy z rodziną dzieci.
PEP1_K02 Szanuje przyrodę ożywioną i nieożywio-ną. Wykazuje się postawą proekologiczną i przekonaniem, że obowiązkiem każdego człowieka jest dbać i szanować świat roślin i zwierząt.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: